PRIMA VERA

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1164 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Prima Vera. Meer weten? Ontdek meer

28 jun 2026 om 18:26 Spagetti was doorgekookt, amper smaak aan. Ook carpaccio allemaal komkommer en normale ijsbergsla erop met geraspte kaas. Totaal niet wat ik ervan had verwacht.
23 jun 2026 om 18:18 Het smaakt altijd vertrouwd goed, dus ook weer vandaag.
10 jun 2026 om 21:24 Nu al een paar keer hier besteld. Optijd bezorgd. Gerechten smaken eigenlijk altijd prima.
25 mei 2026 om 20:29 slechte kapsalon heel slecht gevuld pure geld verspilling
3 mei 2026 om 18:13 Nooit aangekomen hebben de levering wel afgerond
3 mei 2026 om 15:26 Het deeg was best wel oké, helaas wordt de pizza compleet verpest door wat erop ligt. De tomatensaus was extreem zoet en het vlees wat erop lag was gortdroog en kwam duidelijk uit de vriezer. Zonde van het geld.
12 apr 2026 om 23:24 Ja, smaakte goed en goed verpakt.
10 mrt 2026 om 21:27 the beef tasted off, I couldn't eat it
21 feb 2026 om 21:35 Goed eten voor een goed prijs.
21 feb 2026 om 18:29 heerlijk ... !
13 feb 2026 om 2:56 De pizza’s zijn goed! Smaakvol lekker! Maar de broodjes zijn te duur voor wat je krijgt. Een Mini pita en wat losse stukjes vlees. Daar zou je meer voor mogen verwachten.